გაკვეთილის გეგმები


გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი,გვარი,პირადი ნომერი:ნათია არველაძე #02001021447
საგანი: ქართული ენა
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი IV
მოსწავლეთა რაოდენობა: 6
გაკვეთილის თემა:ქართული ხალხური ზღაპარი ,,მეჩონგურე“
გაკვეთილის მიზანი:ჩემი მიზანია მოსწავლეებმა ისწავლონ სამეტყველო ქცევის წარმართვა საკომუნიკაციო მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.წაიკითხონ და გაიაზრონ ტექსტი გამოტქვან ვარაუდი.შეძლონ გამართული კითხვა, ლექსიკონზე მუშაობა.შეძლონ ამოიცნონ პერსონაჟთა თვისებები. ერთმანეთისაგან გაარჩიონ უარყოფითი და დადებითი  პერსონჟები.გამოავლინონ დამოუკიდებელი  აზროვნება.შელონ სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება სხვადასხვა საკითხების დასამუშავებლად.
N
აქტივობის აღწერა

გამოყენებული მეთოდი /მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
რესურსები
დრო
1
ვაცნობ მოსწავლეებს თემას ,მიზანს და შეფასების რუბრიკას

გონებრივი იერიში
საერთო საკლასო

2წთ
2
ვაცნობ მოსწავლეებს წასაკითხი ტექსტის სათაურს(ქართული ხალხური ზღპარი მეჩონგურე)
ვუსვამ კითხვას რა ან ვინ შეიძლება იყოს მეჩონგურე ?როგორია ჩონგური?ვუჩვენებ ჩონგურს.როგორ ფიქრობთ რას გააკეთებს მეჩონგურეე?რატომ ფიქრობ ასე?
გონებრივი იერიში
საერთო საკლასო

10წთ
3
კითხვა მარკირების მეთოდით. მოსწავლეებს ვამუშავებ ტექსტზე ისინი აბზაც აბზაც კითხულობენ ტექსტს და მარკირების მეთოდით აღნიშნავენ მათთვის გაუგებარ ერთეულს.
კითხვა მარკირების მეთოდით
ინდივიდუალური
სახელმძგვანელო   დაფა ცარცი
15წთ
4
ტექსტის გამომეტყველებითი კითხვა. მოსწავლები ინდივიდუალურად კითხულობენ ტექსტს ხმამაღლა

კითხვა
ინდივიდუალური
სახელმძგვანელო
10წთ
5
კითხვა-პასუხი.მას შემდეგ რაც მოსწავლეები წაიკითხავენ ტექსტს,ვსვამ  კითხვებს 1.ერთხელ კიდევ მითხარით როგორი სახის ნაწარმოებია მეჩონგურე?2.ვინ არის ნაწარმოების მთავარი პერსონაჟი?3.რა სტხოვა მეჩონგურემ ხელმწიფეეს?4.რა გრძნობამ გამოიწვია მეჩონგურის ცრემლები?გველეშაპის ცრემლების მიზეზი რა იყო?თქვენი აზრით რატომ არგუნა მეზგაპრემ უკვდავების ვაშლი მეჩონგურეს?როგორ ფიქრობთ რა არის ამ ზგაპრის მთავარი სათქმელი დედააზრი?
დისკუსია(კითხვა-პასუხი)
ინდივიდუალური


6
შეფასება/საშინაო დავალება. მოსწავლეებს დიფერენცირებულად ვაძლევ საშინაო დავალებას  (თხზულება,,მეჩომგურე და გველეშაპი“, მხატვრული ანიმაციის შექმნა)

საერთო საკლასო

5წთ



გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:ქართ.დაწყ.(II).1 მოსწავლემ უნდა შეძლოს სამეტყველო ქცევის წარმართვა საკომუნიკაციო მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.   ქართ.დაწყ.(I).3პირადი დამოკიდებულების გამოხატვა ტექსტის თემის ,მასში განილული საკითხების მიმართ;მხატვრული ნაწარმოების პერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათი ქცევის სეფასება და საკუთარი თვალსაზრისის ახსნა. ქართ.დაწყ.(II).5 ზეპირმეტყველების ნაცნობი სტრატეგიების შერჩევა  და გამოყენება მიზნის შესაბამისად.
შეფასება:
ვაფასებ მოსწავლეების ინდივიდუალურ მუშაობას სიტყვიერი კომენტარით.შეფასების რუბრიკები თან ერთვის გეგმას.
ხელმოწერა: ნ.არველაძე
თარიღი: 8/12/2018

Комментариев нет:

Отправить комментарий